Георг Бартковяк (Georg Bartkowiak, народився 1968 року). Його високі вимоги до якості, підбір вишуканих матеріалів, витончених деталей та добре продумана техніка завоювали визнання багатьох любителів годинника у всьому світі.
Будучи фахівцем у галузі технічних і дизайнерських розробок, Георг Бартковяк створив моделі, що заслуговують на увагу, стали іконами годинникового світу і сприяють успіху численних годинникових компаній. Протягом кількох років він працював у компанії Grieb & Benzinger, у якій займався розробкою незвичайних дизайнерських ідей та концепцій.
З 2020 року є членом академії Academy of the Grand Prix d’Horlogerie de Genève (GPHG).
Георг як Ви прийшли в бізнес?
Я народився і виріс у Пфорцхаймі – столиці ювелірних та годинникових виробів Німеччини, в сім'ї, з покоління в покоління, що займається будівництвом та нерухомістю. Мені пророкували майбутнє архітектора, проте маленькі камені викликали в мені більше захоплення, ніж великі. Я з дитинства дружу з потомственими годинникарями та ювелірами, і мене дуже захоплювала їхня робота. Ще в студентські роки креслення дизайну годинника було моїм хобі, яке стало трохи пізніше улюбленою справою та покликанням.
Що найскладніше у роботі над дизайном унікальних моделей Grieb & Benzinger?
Найскладніше, мабуть, комбінувати дизайн та техніку. Моє прагнення до бездоганності та досконалості часом зводить моїх партнерів з розуму. Старовинний механізм, наділений, як правило, декількома складними функціями, необхідно поєднати з усіма технічно можливими побажаннями клієнта. Це дуже складно і дуже цікаво.
Ваше ательє працює в тісній співпраці із замовником, чи буває так, що спочатку затверджений дизайн змінюється в процесі виробництва годинника?
Варіанти дизайну та побажання закачування обговорюються ретельно та досконало, і після
закінчення роботи зі скелетонування механізму будь-які кардинальні зміни в дизайні не можливі, але, що стосується гравіювання, наприклад, ініціалів або декорації корпусу годинника, то зміни або доповнення за бажанням клієнта допустимі.
Скільки часу йде на виробництво одного годинника з моменту першого візиту замовника до отримання готового виробу?
З урахуванням трудомісткості робіт, які проводяться вручну, виготовлення однієї моделі колекції Grieb & Benzinger BOUTIQUE вимагає від 3 до 4 місяців. На один екземпляр колекції Grieb & Benzinger PLATINUM з попередньою реставрацією механізму йде від 7 до 15 місяців кропіткої роботи.
Робота над дизайном якого годинника Вам запам'яталася найбільше?
Кожен новий проект – це цікаво. За складністю механізму запам'яталася модель Blue Whirlwind. Наш спільний улюбленець – Blue Sensation, в цій моделі ми втілили всі види робіт, які виконують наші майстри, до того ж, цей годинник є найважчим платиновим годинником у світі і нашою гордістю. Завжди тішить око модель Blossom, дуже вдалим, як на мене, вийшов її варіант з діамантами Grey Tulip Imperial.